18 Juli

Idag har jag varit ledig för första gången på över en vecka, så jag och hundarna passade på att bosätta oss vid poolen hemma his mormor och morfar. Där får  man mat och fika serverat utan att behöva anstränga sig särskilt mycket. Riktigt skönt! Vid halv sju tiden mötte vi upp Linda, Izor och Kenzo på brukshundklubben för lite agilityträning. Vi byggde upp en kombination jag hade kvar från kursen med Stina Mattsson. Daisy var riktigt duktig, så idag är Kelpien extra dyr! Uma körde samma kombination men med beköning på några ställen. Duktig liten BC! Jag tränade även lite slalom med båda flickorna och dom skötte sig fint då med. Daisy fick även köra balansen med mycket fart eftersom hon fuskade väldigt mycket med att trycka sist vi tränade. Men idag satte hon alla KF helt perfekt, duktig tjej! Jag kan alltså sammanfatta träningen med två ord: härlig kännsla!

image

image

Lämna en kommentar